Kernwaarden

DE PASSIE VAN AVV SDZ (AMSTERDAMSE VOETBALVERENIGING SAMENSPEL DOET ZEGEVIEREN)

SDZ is één van de grootste voetbalverenigingen van Amsterdam, een ambitieuze club met een groot sociaal hart. Met de kernwaarden uit de Passie van SDZ als uitgangspunt. Daar gaan en staan we voor!

PRESTATIE

• Wij doen er alles aan het beste uit onszelf te halen, onze doelen te bereiken, ons continu te verbeteren en te onderscheiden. Ieder op zijn eigen niveau. Dat levert mooie resultaten op en veel plezier. Bij SDZ gaan prestatie en plezier hand in hand.

AMBITIE

• Wij hebben de ambitie om te groeien. Samen werken we aan de club van de toekomst door open te staan voor vernieuwing en te investeren in kwaliteit.

SFEER

• SDZ'ers creëren een gezellige sfeer waarin iedereen zich welkom en gewaardeerd voelt.

SAMENSPEL

• ‘Samenspel doet zegevieren’ is ons motto. Samen zorgen wij voor een goed presterende en goed functionerende vereniging waar we als SDZ’ers trots op zijn.

INITIATIEF

• SDZ’ers nemen het initiatief. Wij wachten niet af, maar komen in actie en durven het anders te doen.

ENTHOUSIASME

• Enthousiasme is de motor van onze club. Alles wat wij doen, doen we met aandacht, vol overtuiging en met een gezonde dosis Amsterdamse bluf.