SDZ Webshop

SDZ Wedstrijd Tenue (kind)

€ 46,00

Introductie Aanbieding!!! Het originele SDZ wedstrijd tenue bestaande uit shirt (met korte mouwen) met clublogo, short, kousen en leverbaar in elke gewenste kindermaat. Graag bij 'opmerkingen' de gewenste maat van shirt, short en kousen opgeven (zie hieronder). De bestelling kan dan in de fysieke SDZ shop, gelegen in de centrale hal van ons clubgebouw op sportpark Transformatorweg, worden afgehaald. Sokken maat 27-30, 31-34, 35-38, 39-42, 43-46, 47-50 Aangeven in opmerkingenveld aub.

SDZ Wedstrijd Tenue (volwassen)

€ 51,00

Introductie Aanbieding!!! Het originele SDZ wedstrijd tenue bestaande uit shirt (naar keuze korte of lange mouwen) met clublogo, short, kousen en leverbaar in elke gewenste kindermaat. Graag bij 'opmerkingen' de gewenste maat van shirt, short en kousen opgeven (zie hieronder). De bestelling kan dan in de fysieke SDZ shop, gelegen in de centrale hal van ons clubgebouw op sportpark Transformatorweg, worden afgehaald. Sokken maat 27-30, 31-34, 35-38, 39-42, 43-46, 47-50 Aangeven in opmerkingenveld aub.

SDZ Wedstrijd Shirt Korte Mouwen (kind)

€ 30,14

Gerecycled, duurzaam en ademend. Het SDZ shirt met korte mouwen en voorzien van clublogo bestaat voor 100% uit gerecycled polyester. De Interlook-stof zorgt voor een hoge elasticiteit en duurzaamheid. De rug met Micro-Mesh maakt het shirt met korte mouwen bijzonder ademend.

SDZ Wedstrijd Short (kind)

€ 12,59

Zonder binnenslip en gemaakt van functioneel Polyester ondersteunt de short de vochtafvoer en garandeert een aangenaam draaggevoel.

SDZ Wedstrijd Shirt Korte Mouwen (volwassen)

€ 34,64

SDZ Wedstrijd Short (volwassen)

€ 14,39

SDZ Wedstrijd Kousen

€ 8,99

De SDZ wedstrijd kousen zijn gemaakt van 68% poyester en 29% katoen waardoor een hoog draagcomfort wordt gegarandeerd. Bovendien zitten de kousen optimaal op de kuiten. Hiervoor zijn het elastaangehalte van 2% en het voor 1% aanwezige poyamide verantwoordelijk.

SDZ Keepersshirt (kind)

€ 33,49

Het officiële SDZ keepersshirt voorzien van clublogo staat garant voor een droog en comfortabel gevoel. Bovendien worden zweetdruppels rechtstreeks afgevoerd dankzij het ademend vermogen van het shirt. Als keeper kan je in wedstrijdsituaties vertrouwen op de elleboogpolstering. Het duurzame shirt bestaat voor 100% uit gerecycled materiaal.

SDZ Keepersshirt (volwassen)

€ 38,49

SDZ Ziptop (kind)

€ 37,34

De SDZ ziptop in de traditionele zwart en witte clubkleuren en voorzien van het originele clublogo. De 1/4 rits, top- en mouwafsluiting met elastische binding, alsook de zippergarage garanderen het hoogste draagcomfort. Dankzij de geïntegreerde KEEP-DRY functie wordt het lichaamsvocht onmiddellijk naar het textieloppervlak getransporteerd. Zo blijft de ziptop altijd droog.

SDZ Ziptop (volwassen)

€ 41,84

SDZ Trainingsbroek (kind)

€ 33,49

De SDZ trainingsbroek overtuigt door zijn Rippinzet aan de kuit, de beenafsluiting met rits en de elastische boord met tunnelkoord.

SDZ Trainingsbroek (volwassen)

€ 35,99

SDZ Trainings/Presentatieshirt (kind)

€ 21,14

Het SDZ training/presentatieshirt is voorzien van het originele clublogo. Het polyester-Interlock materiaal is sneldrogend en voert vocht van het lichaam naar buiten af.

SDZ Trainings/Presentatieshirt (volwassen)

€ 23,84

SDZ Rugzak

€ 25,64

De SDZ rugzak heeft een inhoud van 32 Liter en is voorzien van het originele SDZ clublogo.